.

Tuesday, September 10, 2013

Exotisme : Voorwoord

Voorwoord Zeven jaar oud was ik, toen heated schip welke altijd mijn thuis geweest was wegzeilde.Weg uit Nederland, weg uit de mij vertrouwde omgeving. We gaan voor een half jaartje varen in hot up buitenland zeiden mn ouders, om mijn jonge geest te behoeden voor de moeilijk te omvatten periode communicate het werkelijk zou gaan kosten. Tot mijn pubertijd, was de bedoeling. Nog dat jaar, ergens in 1987, kwamen we via Engeland en Spanje aan in het meest zuid-westelijke puntje forefront Portugal - Lagos. Een ouderwets dorp gelegen aan een in alle opzichten enorm strand, zowel in de breedte (Als je vol goede hoop de laatste duinkoppen achter je liet was je nog een kleine oneindigheid bezig om tot het verkoelende water te komen) als op de manier waarop het tot in het oneindige in een bijna rechte lijn cutting edge lichtgeel tot de horizon reikte. Lagos was het startpunt van zon zeven jaar zeilen, frighten away mij uiteindelijk langs o.a. Spanje Italie, Griekenland en Turkije zou brengen. In sommige landen verbleef ik nooit lang op dezelfde plek, in andere overwinterden we. Hoe dan ook ben ik opgegroeid met een voor veel mensen niet te bevatten diversiteit aan thuizen. Een grote hoeveelheid van wisselende omgevingen, landschappen, decors, talen, mensen en culturen.
Ordercustompaper.com is a professional essay writing service at which you can buy essays on any topics and disciplines! All custom essays are written by professional writers!
Na mijn 18de heb ik bij elkaar enkele jaren doorgebracht in Frankrijk en Spanje, en ook Engeland, Scandinavie en Duitsland veelvuldig bezocht. Als laatste heb ik in 2008 een periode van zon 4 maanden doorgebracht in Lausanne, Zwitserland* het zal dan ook geen verrassing zijn dat ik mij dan ook duidelijk Europeaan voel, niet Nederlande r. Alhoewel ik mij in heel Europa op mijn ge! mak voel, en dus ook in ons platte kikkerland, heb ik hier nooit het gevoel gehad op mijn plek te zitten. Nederland mist voor mij wat bijna alle andere landen in Europa wel hebben - een ruig, ongecultiveerd landschap. Heldere wateren, ongerepte natuur. Ruimte, maar ook een ontspannen cultuur waar toch meer passie is, waar dingen overgelaten kunnen worden aan...If you want to get a full essay, order it on our website: OrderCustomPaper.com

If you want to get a full essay, visit our page: write my paper

No comments:

Post a Comment